duminică, 15 mai 2011

Am suferit mult,chiar mai mult decat te-am iubit



 Inainte de a ne lua ramas bun ma simt obligata sa imi amintesc de tine,de clipele petrecute impreuna,de inima care odata batea ptr tine.
Pastrez doar amintirea si ma tem ca o sa ramanem doar cu ea.Privind trecutul, te vad doar pe tine si asa de minunata si de neuitata e ziua cand te-am cunoscut.De ti-am gresit iarta-ma,de m-ai iubit uita-ma.Am sters pentru totdeauna cuvantul "te iubesc" din inima mea.Nu plange,asa e viata,uita totul si reaminteste-ti de clipele frumoase despre care putem spune ca este cel mai frumos.Iti multumesc si nu uita ne despartim si e pacat si vom lasa doar visul si amintirea .Abia acum simtim cata durere lasa despartirea si nu uita ca izvoarele sufletului meu au lacrimat cu cuvinte triste la despartire.Clipele fericite au fost un vis invartit de maretia dragostei care s-a sfarsit.Acum nu ne mai ramane altceva de facut decat sa dezradacinam tot ceea ce a fost,a existat intre noi si sa ne urmarim reintoarcerea unei neguri a iubirii.Incearca sa ma dai uitarii daca nu m-ai dat inca.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu