miercuri, 18 mai 2011

Cum pot fi fericita?


Ma gandesc des la oamenii care-mi sunt dragi. Alteori am ganduri mai putin placute. Imi vin in minte chipuri ale celor care ma irita, probleme care ma framanta sau ma nemultumesc. De aceea am luat in mod constient decizia de a petrece de cateva ori zilnic clipe de iubire.



Cum anume? Sa petrec momente cand  ma gandesc la cineva care imi place, pe care il iubesc. Asa am o excelenta sursa de multumire si optimism. Imi aduc aminte de vechea zicala: "Un mar pe zi tine doctorul departe". Acum pot spune: "O clipa de iubire pune tristetea departe!"



Asa am observat ca sentimentele si gandurile mele devin pozitive pe tot parcursul zilei. N-as indrazni sa spun ca toate gandurile mele sunt mereu frumoase, dar sigur vor deveni. Si simt ca o parte considerabila din progres este efectul acestui mic exercitiu.



M-am obisnuit ca dimineata, dupa ce ma trezesc, sa inchid ochii si sa trag de cateva ori aer in piept. Apoi ma intreb: "Cui sa-i trimit iubirea mea acum?" Imediat imi apare in minte imaginea cuiva - iubitul, cineva din familie, o prietena, o colega de serviciu, o vecina, poate chiar o persoana pe care am zarit-o in plimbarea mea de ieri prin parc.



Imi dau seama ca nu conteaza cu adevarat despre cine este vorba. Apoi, pur si simplu, ii doresc o zi plina de iubire. Cand am terminat - totul dureaza cateva minute - simt ca sufletul mi-e pregatit pentru o noua zi.



Intr-un fel mistic, atmosfera acelor cateva minute, ma urmareste pret de mai multe ore. Unii spun ca aceasta este o rezonanta pozitiva.



Testeaza si tu acest mic exercitiu si imi vei da dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu