duminică, 21 august 2011

Vreau sa te urasc!



M-ai ranit si durerea pe care o simt nu pot sa ti-o explic. dar imi doresc sa poti simti si tu macar un minut, sa vad, tu poti?Am plans un ocean si am secat de lacrimi.acum nici sa plang nu mai pot...m-ai distrus cu totul, mi-ai luat aerul, fericirea, alinarea, dorinta, speranta, mi-ai luat tot...m-am prabusit si nu am putere sa ma ridic.De ce tocmai tu?De ce?Spune-mi, unde am gresit in fata ta sa ma rasplatesti cu atata suferinta?De fiecare data cand ti-a fost greu am fost langa tine.intotdeauna te-am ridicat si te-am incurajat.De ce eu?De ce m-ai vandut pe un pahar de nimic?Unde este respectul despre care vorbeai?Mi-ai facut atata rau cum nu mi-a facut nimeni niciodata....Ai  atatea defecte si nu mai vreau sa iti vad nimic frumos...Nu meriti sa planga cineva pentru tine, esti un las...Poate daca nu o sa ma mai vezi o sa iti amintesti ca m-ai pierdut si o sa te doara si pe tine...tu trebuia sa suferi ca tu ai gresit...lacrimile astea trebuiau sa fie ale tale...ti le daruiesc numai sa scap de ele...vreau sa te urasc pentru ca nu meriti mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu