duminică, 21 august 2011

Rugaciune pentru Tine !


Doamne azi simt nevoia sa vorbesc cu Tine..vreau sa iti cer sa fii langa mine, sa ma ajuti sa pot trece peste durerea asta care ma ucide...iti cer Tie Doamne sa ma ajuti sa ma ridic de jos si sa reusesc sa imi pastrez credinta.
Iti mai cer Doamne sa ai grija de mine, sa ma ajuti sa nu dau frau gandurilor negre care ma indeamna sa gresesc.Fii langa mine si da-mi voie sa cred ca exista totusi cineva care sa ma iubesca si sa ma inteleaga...vreau sa stiu ca exista cineva care imi va fi aproape neconditionat si pentru toata viata asta plina de chinuri si tristete...
Ajuta-ma Doamne sa ma vindec si sa pot sa imi recapat puterile risipite in aceasta relatie.
Invata-ma Doamne cum sa fac sa traiesc fara el si ajuta-ma sa imi pot stapanii temerile si durerea aceasta apasatoare care ma macina cu totul...ajuta-ma Doamne, din durerea aceasta mare si din tristetea care ma pune la pamant , sa nu mi se umple sufletul de ura...ajuta-ma cumva sa imi scot sufletul din mine ca sa pot sa-l dau afara pe el,cel care nu ar fi trebuit sa fie niciodata acolo...ajuta-ma Doamne si fii langa mine ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu